King's Cross istasyonunun yakınında 18 koltuklu ve kitapçı olan bir restoran olan Sarı Bitter Place, Londra'daki en bölünen öğle yemeği noktasına benzemiyor.
Emekli bir profesörün çiftlik evi gibi hissediyor: müşteriler onlara girmek için bir çan çalıyorlar ve daha sonra paltalarını kapının üzerine asarken İrlandalı Güveç'in kapları küçük açık mutfakta kaynatıyor. Gıda doyurucu ve sıcak, hardal açık gözlük ile servis edilir. Dekor, Bertolt Brecht ve bir akordeon hakkında kitaplar içeriyor.
Ancak yemek pişirme ve ambiyans, Londra'nın en önemli restoran eleştirmenlerinin, şeflerinin ve kemerlerinin yemeye ve yorum yapmaya gelmesinin tek nedeni değildir. Birçoğu, Head'in etrafında Hugh Corcoran'ın etrafında, derin okunan komünist ve gürültülü bir Instagrammer, Ekim ayında sarı acıdan kısa bir süre sonra şehrin yarısını yapan bir tartışmanın bir öngörüsünü merak ediyor.
“Akşam yemeği partilerinde veya yemeklerde insanlarla geldim ve sonra hepimiz diyoruz:” Sarı'yı acı bir şekilde tartışmalı mıyız? “Dedi, Londra'nın doğusundaki Rochelle kantininin ve modern İngiliz mutfağının öncüsü.”
Bu dersin çoğu, Büyük Britanya'da olduğu gibi, sınıftaki sorunlara yöneliktir. Acı, çalışma haftasında sadece iki koltuk için açıktır. Eleştirmenler, sadece birkaç Londralı'nın bir şişe şarapla yavaş bir şekilde çok yönlü bir öğleden sonra yemeği alabileceğini ve daha azının hala dört kişilik bir grup için 300 ABD dolarına mal olan birini haklı çıkarabileceğini buldular. Ve Sie-Von'un Vladimir Lenin'in büyük ömürlü bir çizimi olan bir adamla restoranında tahriş tetiklediği önerisi.
“Yemek iyiydi,” diye yazdı Londra Food tarafından yayınlanan Vittles'in kurucusu Jonathan Nunn, acıyı kontrol ettikten sonra bir e -mail'de. Etrafında dolaşan her şey tarafından çok renkliydi. “
Acı alışılmadık derecede pahalı değil: 35 yaşındaki Bay Corcoran, ülke yemekleri için Cheffy rifflerine hizmet eden uzun bir Londra şefleri serisinde. Modern İngiliz mutfağı doksanlı yıllarda başladı ve hala Londra'ya göre yönetiyor. Burun-kuyruğa pişirme yaklaşımı, Bayan Henderson'ın kocası şef Fergus Henderson'ın kurulduğu bir grup restoran olan St. John'da bilinir.
Belfast'tan gelen Bay Corcoran, Kuzey İrlanda'yı meşru bir devlet olarak görmüyor ve İrlanda Cumhuriyeti'nden bir pas tutuyor – evinden Büyük Britanya'dan daha fazla mutfak ilhamı. Ayrıca Fransa ve içinde yaşadığı ve pişirdiği Bask ülkesinden de etkilendi.
Ancak Hubbub'ın yemek pişirmesiyle otomobilinden daha az ilgisi var. Her şey, Bitters'ın geniş şarap mahzeni için şarap satın alan Bay Corcoran'ın müşterilerini teşvik etmek için Instagram'a gittiği açılıştan sonraki iki hafta içinde başladı.
“Restoranlar halka açık banklar değil,” diye yazdı Instagram'a yazdı ve insanları öldürdüler çünkü yeni başlayanları paylaştılar ve alkol içmeyenleri seçtiler. “Biraz para harcamak için oradasın.”
Bay Corcoran'ın gönderisi, “üzgünüm, affetme” refleksine itibarını inşa eden Londra'dan şok dalgaları gönderdi.
İnceleme Odes ve Terekler, sıcak çekimler ve yayından kaldırma inceledikten sonra. Ancak fırtına sadece hype'ı besliyor gibiydi: Alice Waters'ın ziyaret ettiği lezzetler. Bayan Henderson, Nigella Lawson, şef David McMillan ve yazar Hilton öğle yemeğine gelmiş gibi.
Başlangıçta kalın tereyağı ve ipeksi bir pırasa çorbası ile soda ekmeği olabilir. Tavşan ve Gine Kümes Hayvanları Pastası gibi ana yemekler vardır. Yağ topları, bir zamanlar pişmiş sosis ve patateslerden yapılmış fakir bir adam, zevkli bir kod üzerinde dolaşıyor. Krem tatlı için elmalı turtayı aşabilir. Sindirim maddeleri akarken pantolon yakalanır. Konuklar, sahipleri masaların silinmesiyle başlamasından çok sonra oyalanır.
Bazı meraklılar, Bay Corcoran ve ortak sahibi Lady Frances Armstrong-Jones ve Bodrement-Mavericks olarak bir kitapçı işleten Oisín Davies'i görüyor ve bu da müşterinin her zaman haklı olduğu yönündeki sömürücü fikrine yol açıyor. Diğerleri acı bir şekilde telaşlı “cımbızlara” karşı hoş bir tepki olarak kutluyor.
Ancak çok daha yüksek bir eleştirmen korosu, acı iradeyi mutlu bir şekilde alay etti ve bir icra paradoksları ağını tanımladı.
“Bir güveç olduğu ve 20 £ olduğu fikri ve bu arada, standarda restoran eleştirmeni David Ellis dedi. “Bu, işçi sınıfının hiç var olmayan bir yaşamının bir tür fetişizasyonu.”
Sahipler farklı görüyor. Bir yandan, acının işçi sınıfı için olduğunu asla iddia etmediler. “Bir iş yapmalıyız,” dedi Corcoran. “Buraya gelen insanlar buraya gelmeyi göze alabilecek insanlar.”
Komünizm, işçilerin hakları ile ilgili olduğunu söyledi. Müşterilerinizin hangi saatlerde yemek istediği saatlerde saklamak istediğiniz saatlerle ilgilidir.
“Alternatif nedir?” dedi. “Haftada yedi gün açık bir restoran bulduk ve birçok insanla ilgileniyor ve çalışmalarından yararlanıyoruz?”
Bay Corcoran ayrıca Londralı'nın nemli öğle yemeği sargılarını kurt içine getirmek zorunda olmadığına inanıyor. Gerçekten yemek ve konuşmak için zamanınız olmalı – yemek yemek, yemek yememek.
“Bu yaratmaya çalıştığımız toplum türü mi?” dedi. “Öğle yemeği için savaşmalıyız.”
Eleştirinin yerinden edilmiş hayal kırıklığı olabileceğine inanıyor. Restoran, “İnsanlara öğlen yemek için günün ortasında iki saatinin olmadığını hatırlatıyor.” Dedi.
Öğle Yemeği Dergisi'ni de düzenleyen ve yayınlayan 45 yaşındaki Lady Frances, acı acısının korunmasıdır. Sevimli ve iyi ağlı bir ana bilgisayar ve sunucu olarak, konukların SIP ve SUP'a hoş geldiniz.
“Sıcak hisseden bir oda yaratmak için, bu vurgu.” Dedi.
Ama aynı zamanda tartışmanın isteksiz bir düğümü haline geldi: Babası Antony Armstrong-Jones, ünlü bir fotoğrafçı ve Prenses Margaret'in ilk kocası Snowdon Kontu'ydu. Eleştirmenler aile ağacını onlara saldırmak için ve aynı zamanda romantik partneri olan Bay Corcoran'ı kullandılar.
En iyi ihtimalle, bunu indirgeyici bulur. “Nasıl” Oh, Komünist ve Aristokrat? “Dedi,” Bu klasik bir hikaye. “
Lady Frances benzer hissediyor. İnsanların hoş, sıcak ve memnun oldukları bir yer inşa etmeyi hayal etti. Servetini tanıyor, ancak ailesine odaklanmanın bir ajansım yok gibi göründüğünü söyledi.
Bay Corcoran, geçmişinin de ona karşı olduğuna inanıyor. “Bu aynı zamanda bir benzeri tutum,” bizi İrlanda ile eğlendirin, ama koğuşunuzla ilgili değil ve bize ne yapacağımızı söyleyin. “Dedi.
“Belfast'ta siyasi olmak için başka seçeneğiniz yok” dedi. “Tartışma görüşlerine sahip olmak ve bu görüşleri ifade etmek günlük yaşamın bir parçasıdır.”
Bu yüzden ne her zaman doğru ne de yanlış olduklarına ya da her zaman yanlış olduklarına inandığı müşterilerine yaklaşıyor. (“Böyle küçük bir yerde, 1. günde stilinizi hazırlamak önemlidir,” dedi. Bunun yerine, onu bir ortak olarak görüyor: konuklar acı parçaları dükkanda yiyecek ve şarap karşılığında tutuyor.
“Umarım yemek iyidir,” dedi Bay Corcoran. “Bunu telafi etmekten gurur duyuyorum. Ama insanların buraya gelmesini beklemiyoruz çünkü bu Londra'daki en iyi mutfak ya da her neyse. İnsanların buraya gelmesini bekliyoruz çünkü bu sosyal bir alan. “
Emekli bir profesörün çiftlik evi gibi hissediyor: müşteriler onlara girmek için bir çan çalıyorlar ve daha sonra paltalarını kapının üzerine asarken İrlandalı Güveç'in kapları küçük açık mutfakta kaynatıyor. Gıda doyurucu ve sıcak, hardal açık gözlük ile servis edilir. Dekor, Bertolt Brecht ve bir akordeon hakkında kitaplar içeriyor.
Ancak yemek pişirme ve ambiyans, Londra'nın en önemli restoran eleştirmenlerinin, şeflerinin ve kemerlerinin yemeye ve yorum yapmaya gelmesinin tek nedeni değildir. Birçoğu, Head'in etrafında Hugh Corcoran'ın etrafında, derin okunan komünist ve gürültülü bir Instagrammer, Ekim ayında sarı acıdan kısa bir süre sonra şehrin yarısını yapan bir tartışmanın bir öngörüsünü merak ediyor.
“Akşam yemeği partilerinde veya yemeklerde insanlarla geldim ve sonra hepimiz diyoruz:” Sarı'yı acı bir şekilde tartışmalı mıyız? “Dedi, Londra'nın doğusundaki Rochelle kantininin ve modern İngiliz mutfağının öncüsü.”
Bu dersin çoğu, Büyük Britanya'da olduğu gibi, sınıftaki sorunlara yöneliktir. Acı, çalışma haftasında sadece iki koltuk için açıktır. Eleştirmenler, sadece birkaç Londralı'nın bir şişe şarapla yavaş bir şekilde çok yönlü bir öğleden sonra yemeği alabileceğini ve daha azının hala dört kişilik bir grup için 300 ABD dolarına mal olan birini haklı çıkarabileceğini buldular. Ve Sie-Von'un Vladimir Lenin'in büyük ömürlü bir çizimi olan bir adamla restoranında tahriş tetiklediği önerisi.
“Yemek iyiydi,” diye yazdı Londra Food tarafından yayınlanan Vittles'in kurucusu Jonathan Nunn, acıyı kontrol ettikten sonra bir e -mail'de. Etrafında dolaşan her şey tarafından çok renkliydi. “
Acı alışılmadık derecede pahalı değil: 35 yaşındaki Bay Corcoran, ülke yemekleri için Cheffy rifflerine hizmet eden uzun bir Londra şefleri serisinde. Modern İngiliz mutfağı doksanlı yıllarda başladı ve hala Londra'ya göre yönetiyor. Burun-kuyruğa pişirme yaklaşımı, Bayan Henderson'ın kocası şef Fergus Henderson'ın kurulduğu bir grup restoran olan St. John'da bilinir.
Belfast'tan gelen Bay Corcoran, Kuzey İrlanda'yı meşru bir devlet olarak görmüyor ve İrlanda Cumhuriyeti'nden bir pas tutuyor – evinden Büyük Britanya'dan daha fazla mutfak ilhamı. Ayrıca Fransa ve içinde yaşadığı ve pişirdiği Bask ülkesinden de etkilendi.
Ancak Hubbub'ın yemek pişirmesiyle otomobilinden daha az ilgisi var. Her şey, Bitters'ın geniş şarap mahzeni için şarap satın alan Bay Corcoran'ın müşterilerini teşvik etmek için Instagram'a gittiği açılıştan sonraki iki hafta içinde başladı.
“Restoranlar halka açık banklar değil,” diye yazdı Instagram'a yazdı ve insanları öldürdüler çünkü yeni başlayanları paylaştılar ve alkol içmeyenleri seçtiler. “Biraz para harcamak için oradasın.”
Bay Corcoran'ın gönderisi, “üzgünüm, affetme” refleksine itibarını inşa eden Londra'dan şok dalgaları gönderdi.
İnceleme Odes ve Terekler, sıcak çekimler ve yayından kaldırma inceledikten sonra. Ancak fırtına sadece hype'ı besliyor gibiydi: Alice Waters'ın ziyaret ettiği lezzetler. Bayan Henderson, Nigella Lawson, şef David McMillan ve yazar Hilton öğle yemeğine gelmiş gibi.
Başlangıçta kalın tereyağı ve ipeksi bir pırasa çorbası ile soda ekmeği olabilir. Tavşan ve Gine Kümes Hayvanları Pastası gibi ana yemekler vardır. Yağ topları, bir zamanlar pişmiş sosis ve patateslerden yapılmış fakir bir adam, zevkli bir kod üzerinde dolaşıyor. Krem tatlı için elmalı turtayı aşabilir. Sindirim maddeleri akarken pantolon yakalanır. Konuklar, sahipleri masaların silinmesiyle başlamasından çok sonra oyalanır.
Bazı meraklılar, Bay Corcoran ve ortak sahibi Lady Frances Armstrong-Jones ve Bodrement-Mavericks olarak bir kitapçı işleten Oisín Davies'i görüyor ve bu da müşterinin her zaman haklı olduğu yönündeki sömürücü fikrine yol açıyor. Diğerleri acı bir şekilde telaşlı “cımbızlara” karşı hoş bir tepki olarak kutluyor.
Ancak çok daha yüksek bir eleştirmen korosu, acı iradeyi mutlu bir şekilde alay etti ve bir icra paradoksları ağını tanımladı.
“Bir güveç olduğu ve 20 £ olduğu fikri ve bu arada, standarda restoran eleştirmeni David Ellis dedi. “Bu, işçi sınıfının hiç var olmayan bir yaşamının bir tür fetişizasyonu.”
Sahipler farklı görüyor. Bir yandan, acının işçi sınıfı için olduğunu asla iddia etmediler. “Bir iş yapmalıyız,” dedi Corcoran. “Buraya gelen insanlar buraya gelmeyi göze alabilecek insanlar.”
Komünizm, işçilerin hakları ile ilgili olduğunu söyledi. Müşterilerinizin hangi saatlerde yemek istediği saatlerde saklamak istediğiniz saatlerle ilgilidir.
“Alternatif nedir?” dedi. “Haftada yedi gün açık bir restoran bulduk ve birçok insanla ilgileniyor ve çalışmalarından yararlanıyoruz?”
Bay Corcoran ayrıca Londralı'nın nemli öğle yemeği sargılarını kurt içine getirmek zorunda olmadığına inanıyor. Gerçekten yemek ve konuşmak için zamanınız olmalı – yemek yemek, yemek yememek.
“Bu yaratmaya çalıştığımız toplum türü mi?” dedi. “Öğle yemeği için savaşmalıyız.”
Eleştirinin yerinden edilmiş hayal kırıklığı olabileceğine inanıyor. Restoran, “İnsanlara öğlen yemek için günün ortasında iki saatinin olmadığını hatırlatıyor.” Dedi.
Öğle Yemeği Dergisi'ni de düzenleyen ve yayınlayan 45 yaşındaki Lady Frances, acı acısının korunmasıdır. Sevimli ve iyi ağlı bir ana bilgisayar ve sunucu olarak, konukların SIP ve SUP'a hoş geldiniz.
“Sıcak hisseden bir oda yaratmak için, bu vurgu.” Dedi.
Ama aynı zamanda tartışmanın isteksiz bir düğümü haline geldi: Babası Antony Armstrong-Jones, ünlü bir fotoğrafçı ve Prenses Margaret'in ilk kocası Snowdon Kontu'ydu. Eleştirmenler aile ağacını onlara saldırmak için ve aynı zamanda romantik partneri olan Bay Corcoran'ı kullandılar.
En iyi ihtimalle, bunu indirgeyici bulur. “Nasıl” Oh, Komünist ve Aristokrat? “Dedi,” Bu klasik bir hikaye. “
Lady Frances benzer hissediyor. İnsanların hoş, sıcak ve memnun oldukları bir yer inşa etmeyi hayal etti. Servetini tanıyor, ancak ailesine odaklanmanın bir ajansım yok gibi göründüğünü söyledi.
Bay Corcoran, geçmişinin de ona karşı olduğuna inanıyor. “Bu aynı zamanda bir benzeri tutum,” bizi İrlanda ile eğlendirin, ama koğuşunuzla ilgili değil ve bize ne yapacağımızı söyleyin. “Dedi.
“Belfast'ta siyasi olmak için başka seçeneğiniz yok” dedi. “Tartışma görüşlerine sahip olmak ve bu görüşleri ifade etmek günlük yaşamın bir parçasıdır.”
Bu yüzden ne her zaman doğru ne de yanlış olduklarına ya da her zaman yanlış olduklarına inandığı müşterilerine yaklaşıyor. (“Böyle küçük bir yerde, 1. günde stilinizi hazırlamak önemlidir,” dedi. Bunun yerine, onu bir ortak olarak görüyor: konuklar acı parçaları dükkanda yiyecek ve şarap karşılığında tutuyor.
“Umarım yemek iyidir,” dedi Bay Corcoran. “Bunu telafi etmekten gurur duyuyorum. Ama insanların buraya gelmesini beklemiyoruz çünkü bu Londra'daki en iyi mutfak ya da her neyse. İnsanların buraya gelmesini bekliyoruz çünkü bu sosyal bir alan. “