Nacho peynir çeşme gecesi oldu. Sonra Mark ve Brian Canlis, ailenin isim restoranının gerçekten onlara ait olduğunu biliyorlardı.
Canlis, büyükbabası Peter Canlis tarafından 1950'de açıldı ve kardeşler 2005 yılında ebeveynlerinden devraldığında Seattle'da biraz işgal edilen bir kurumdu. Zarif yemek odası, yüzyılın ortalarından birliğin Lake Union manzarasına sahip bir Aerie idi. Gıda, Pacific Rim balıkçılık ile lüks bir sörf ve turf oldu. Parıltılı piyano müziği Martinis ve Mahi-Mahi'ye eşlik etti.
Bazı değişiklikler ve parti zamanı gelmişti.
47 yaşındaki Brian Canlis, “Yemek odasının ortasında altına cips koyabilecekleri büyük bir Nacho peynir çeşmesi vardı.” Dedi. “Herkes için büyük bir partiydi. Her konuk çılgın peruk giyiyordu. Biz bir DJ vardı, hepimiz mobilyaları çıkardı ve bu vahşi dans partisi Canlis oldu. Ve normal konuklar şöyle dedi: “Burası nedir?”
Diyerek şöyle devam etti: “Mark için bir şey ve ben sadece yapmamız gereken değil, katılmak istediğimiz partiyi organize etmeye karar verdiğimizde tıkladığım bir geceydi.”
Ama yakında, Canlis'i birlikte hareket ettirdikleri yaklaşık 20 yıl sonra, restoran artık onun olmayacak. Sadece işaret olacak. Brian, Haziran ayında eşi Mackenzie ve dört küçük çocukla Nashville'e seyahat ediyor. New York'taki on bir Madison Park'ta kendisi için bir isim yapan üniversite, misafirperverlik gurusu Guidara'dan beri en iyi arkadaşı ile henüz tanımlanmamış bir proje üzerinde çalışacak.
38 yaşındaki Canlis, Aisha Ibrahim'in patron şefi, restoranın yönetici sous patronu olan karısı Samantha Beeird ile birlikte ayrılıyor. Michelin seviyesinde hırslı çift daha büyük bir pazar arıyor, belki New York veya Los Angeles. Bayan Ibrahim, ince daire için geçmişine dönmeyi ve bölgesel Filipin mutfağına odaklanmayı planlıyor.
“Rüya her zaman kendi restoranımı açmak ve kendi yıldızlarıma sahip olmaktı,” dedi Bayan Ibrahim.
Canlis, Amerika'daki harika restoranlardan biridir, ancak aynı zamanda benzersizdir. Çok az restoran 75. yıla girer ve yaşın yaşlılığı olan Amerika Birleşik Devletleri'nde aynı ilgiye ve aynı mutfak hırsına sahiptir.
Kardeşlere göre bu uzun ömürlülüklerin bir kısmı, bir şirket kılavuzundan birkaç paragraftan daha çok etik bir felsefeye benzeyen misafirperverlik ve açıklığa olan bir inançtır. Aslında Mark Canlis, Cornell'de anketten bir gün önce misafirperverliğin eski kökenleri hakkında bir ders verdi.
Biraz sular altında kalabilir, ancak bu kökenlerin bir parçası, müşterilerin ve çalışanların insanlığının hem diğerine dön ”dedi. Bu, personelin büyümesini ve bırakmasına izin vermesi de dahildir.
Ancak, yaklaşan inişler bu ideale bağlılığı test etti.
“Bizim için gerçekten önemli şeyleri nasıl bulduğumuzu ve çocukken nasıl büyüdüğümüzü ve restoranı dünyaya nasıl taşıdığımızı erken yaptık. Ve böylece kodluyorlar, ”dedi 50 yaşındaki Mark Canlis, sesindeki duygularla. “Ve bu 20 yıldır birlikte çalıştı ve şimdi şu soruyu soruyoruz: 'Bu Brian ve onun hayatında doğruysa, ne olacak? Blooming'in restoranda değilmiş gibi görünmesi durumunda, o zaman ne? “”
Brian, “Belki benim için gitme zamanı.”
Kardeşlerin sorumlu yılları bir değişiklik alayı idi.
2008 yılında Jason Franey, on bir Madison Park'ta yönetici sous patronu olarak seçtikten sonra devraldı. Bir sürede, El Bulli, Mugaritz ve Pierre Gagnaire gibi Titanlar dünyanın en iyi restoranlarının listelerini geçtiklerinde Eurocentric bir tatma menüsü hassasiyeti getirdi.
Geçiş engebeli.
“Binlerce normal misafir olmasa da yüzlerce kaybettik, dediler ki:” Biliyor musun, ben büyük bir değişiklik hayranı değilim. 30 yıldır 40 yıldır geliyorum, ”dedi Mark Canlis.
Brian ekledi: “Kapıya girip tek bir malzemeyi değiştirmeden önce” Menüde yaptıklarından nefret ediyorum “diyen insanlar vardı.”
Bay Franey'in menüsü, 1950'den beri menüde olan ev salatası için bir tarif de dahil olmak üzere Canlis -DNA'nın kalıntılarını düzenledi.
2015 yılında Brooklyn'deki Blanca'dan geldiğinde sadece 29 yaşında olan Brady Williams geçti. Bay Williams'ın yemeği, özellikle büyükannesinin erken bir mutfak etkisi olan Japonya'dan Asya etkilerine dayanıyordu. 2019'da Kuzeybatı'daki En İyi Cook için James Beard Ödülü kazandı ve bir buçuk yıl sonra şehir boyunca kendi restoranı Tomo'dan ayrıldı.
Bayan Ibrahim, 2021'de restoranın ilk şefini başlattığında, Körfez Bölgesi'ndeki Manresa mutfaklarında ve İspanya'daki Azurmendi'de üç Michelin yıldızı ile restoranlar geçirdi.
Menüsü Filipin mirasının pişirilmesiyle birleşti. “Tat görüşü açısından Doğu Asya'yı ziyaret ediyoruz” dedi. “Açıkçası Filipinler'i biraz daha sağlam bir bölgeyi ziyaret ediyoruz. Asitten korkmuyoruz. Doğrudan kömür bruch ile dumandan korkmuyoruz. “
Ayrıca 2023'te Food & Wine'dan en iyi yeni şeflerde bir yer de dahil olmak üzere ödüller kazandı.
Gıda son yıllarda çok gelişmiş olsa bile, yer hala canlis. Salata hala mevcuttur – tatma menüsüne 24 dolarlık bir ek olarak – ve uzun zamanlı normal konuklar hala mutlu.
“85. doğum gününü kutlayan bu bayan vardı ve bir lomber ve fırın patates istedi,” dedi Bayan Ibrahim. “Ve düşündüm: 'Bu kadına bir lomber ve fırında patates vermek için neden çok havalı olmalıyım?' “”
Masalar ve patron için zaman sınırı çağında, onu tüm siparişinde tercih ediyor “, bu müşteri odaklı yaklaşım giderek daha az.
Canlis'in bir sonraki bölümüne gelince, kardeşler Bayan Ibrahim'in yerini alıyor ve Mark gelebilecek her şeye açık.
“Tüm bu hikayenin önemli bir parçası benim için: Belki de sektörümüz için zor bir zaman geçirme tam olarak şudur: Bu ihtiyacı bırakırsak önce iş yapmayı bırakırsak”, bu gerekliliğe ihtiyacımız olabilir mümkün kılmak. “Dedi.”
Brian Canlis, kardeşinin şüphelerini anladığını söyledi, ancak 2024'ün en başarılı yıl olduğuna dikkat çekti.
“En karanlık yere gitti ve dedi ki:” Bu restoran başarısız olduğunda, geriye dönüp buna değer olduğunu söyleyeceğim, “dedi Brian. Kardeşinden haber almak için.
“Kayıt için bence onu ezecek.”
Canlis, büyükbabası Peter Canlis tarafından 1950'de açıldı ve kardeşler 2005 yılında ebeveynlerinden devraldığında Seattle'da biraz işgal edilen bir kurumdu. Zarif yemek odası, yüzyılın ortalarından birliğin Lake Union manzarasına sahip bir Aerie idi. Gıda, Pacific Rim balıkçılık ile lüks bir sörf ve turf oldu. Parıltılı piyano müziği Martinis ve Mahi-Mahi'ye eşlik etti.
Bazı değişiklikler ve parti zamanı gelmişti.
47 yaşındaki Brian Canlis, “Yemek odasının ortasında altına cips koyabilecekleri büyük bir Nacho peynir çeşmesi vardı.” Dedi. “Herkes için büyük bir partiydi. Her konuk çılgın peruk giyiyordu. Biz bir DJ vardı, hepimiz mobilyaları çıkardı ve bu vahşi dans partisi Canlis oldu. Ve normal konuklar şöyle dedi: “Burası nedir?”
Diyerek şöyle devam etti: “Mark için bir şey ve ben sadece yapmamız gereken değil, katılmak istediğimiz partiyi organize etmeye karar verdiğimizde tıkladığım bir geceydi.”
Ama yakında, Canlis'i birlikte hareket ettirdikleri yaklaşık 20 yıl sonra, restoran artık onun olmayacak. Sadece işaret olacak. Brian, Haziran ayında eşi Mackenzie ve dört küçük çocukla Nashville'e seyahat ediyor. New York'taki on bir Madison Park'ta kendisi için bir isim yapan üniversite, misafirperverlik gurusu Guidara'dan beri en iyi arkadaşı ile henüz tanımlanmamış bir proje üzerinde çalışacak.
38 yaşındaki Canlis, Aisha Ibrahim'in patron şefi, restoranın yönetici sous patronu olan karısı Samantha Beeird ile birlikte ayrılıyor. Michelin seviyesinde hırslı çift daha büyük bir pazar arıyor, belki New York veya Los Angeles. Bayan Ibrahim, ince daire için geçmişine dönmeyi ve bölgesel Filipin mutfağına odaklanmayı planlıyor.
“Rüya her zaman kendi restoranımı açmak ve kendi yıldızlarıma sahip olmaktı,” dedi Bayan Ibrahim.
Canlis, Amerika'daki harika restoranlardan biridir, ancak aynı zamanda benzersizdir. Çok az restoran 75. yıla girer ve yaşın yaşlılığı olan Amerika Birleşik Devletleri'nde aynı ilgiye ve aynı mutfak hırsına sahiptir.
Kardeşlere göre bu uzun ömürlülüklerin bir kısmı, bir şirket kılavuzundan birkaç paragraftan daha çok etik bir felsefeye benzeyen misafirperverlik ve açıklığa olan bir inançtır. Aslında Mark Canlis, Cornell'de anketten bir gün önce misafirperverliğin eski kökenleri hakkında bir ders verdi.
Biraz sular altında kalabilir, ancak bu kökenlerin bir parçası, müşterilerin ve çalışanların insanlığının hem diğerine dön ”dedi. Bu, personelin büyümesini ve bırakmasına izin vermesi de dahildir.
Ancak, yaklaşan inişler bu ideale bağlılığı test etti.
“Bizim için gerçekten önemli şeyleri nasıl bulduğumuzu ve çocukken nasıl büyüdüğümüzü ve restoranı dünyaya nasıl taşıdığımızı erken yaptık. Ve böylece kodluyorlar, ”dedi 50 yaşındaki Mark Canlis, sesindeki duygularla. “Ve bu 20 yıldır birlikte çalıştı ve şimdi şu soruyu soruyoruz: 'Bu Brian ve onun hayatında doğruysa, ne olacak? Blooming'in restoranda değilmiş gibi görünmesi durumunda, o zaman ne? “”
Brian, “Belki benim için gitme zamanı.”
Kardeşlerin sorumlu yılları bir değişiklik alayı idi.
2008 yılında Jason Franey, on bir Madison Park'ta yönetici sous patronu olarak seçtikten sonra devraldı. Bir sürede, El Bulli, Mugaritz ve Pierre Gagnaire gibi Titanlar dünyanın en iyi restoranlarının listelerini geçtiklerinde Eurocentric bir tatma menüsü hassasiyeti getirdi.
Geçiş engebeli.
“Binlerce normal misafir olmasa da yüzlerce kaybettik, dediler ki:” Biliyor musun, ben büyük bir değişiklik hayranı değilim. 30 yıldır 40 yıldır geliyorum, ”dedi Mark Canlis.
Brian ekledi: “Kapıya girip tek bir malzemeyi değiştirmeden önce” Menüde yaptıklarından nefret ediyorum “diyen insanlar vardı.”
Bay Franey'in menüsü, 1950'den beri menüde olan ev salatası için bir tarif de dahil olmak üzere Canlis -DNA'nın kalıntılarını düzenledi.
2015 yılında Brooklyn'deki Blanca'dan geldiğinde sadece 29 yaşında olan Brady Williams geçti. Bay Williams'ın yemeği, özellikle büyükannesinin erken bir mutfak etkisi olan Japonya'dan Asya etkilerine dayanıyordu. 2019'da Kuzeybatı'daki En İyi Cook için James Beard Ödülü kazandı ve bir buçuk yıl sonra şehir boyunca kendi restoranı Tomo'dan ayrıldı.
Bayan Ibrahim, 2021'de restoranın ilk şefini başlattığında, Körfez Bölgesi'ndeki Manresa mutfaklarında ve İspanya'daki Azurmendi'de üç Michelin yıldızı ile restoranlar geçirdi.
Menüsü Filipin mirasının pişirilmesiyle birleşti. “Tat görüşü açısından Doğu Asya'yı ziyaret ediyoruz” dedi. “Açıkçası Filipinler'i biraz daha sağlam bir bölgeyi ziyaret ediyoruz. Asitten korkmuyoruz. Doğrudan kömür bruch ile dumandan korkmuyoruz. “
Ayrıca 2023'te Food & Wine'dan en iyi yeni şeflerde bir yer de dahil olmak üzere ödüller kazandı.
Gıda son yıllarda çok gelişmiş olsa bile, yer hala canlis. Salata hala mevcuttur – tatma menüsüne 24 dolarlık bir ek olarak – ve uzun zamanlı normal konuklar hala mutlu.
“85. doğum gününü kutlayan bu bayan vardı ve bir lomber ve fırın patates istedi,” dedi Bayan Ibrahim. “Ve düşündüm: 'Bu kadına bir lomber ve fırında patates vermek için neden çok havalı olmalıyım?' “”
Masalar ve patron için zaman sınırı çağında, onu tüm siparişinde tercih ediyor “, bu müşteri odaklı yaklaşım giderek daha az.
Canlis'in bir sonraki bölümüne gelince, kardeşler Bayan Ibrahim'in yerini alıyor ve Mark gelebilecek her şeye açık.
“Tüm bu hikayenin önemli bir parçası benim için: Belki de sektörümüz için zor bir zaman geçirme tam olarak şudur: Bu ihtiyacı bırakırsak önce iş yapmayı bırakırsak”, bu gerekliliğe ihtiyacımız olabilir mümkün kılmak. “Dedi.”
Brian Canlis, kardeşinin şüphelerini anladığını söyledi, ancak 2024'ün en başarılı yıl olduğuna dikkat çekti.
“En karanlık yere gitti ve dedi ki:” Bu restoran başarısız olduğunda, geriye dönüp buna değer olduğunu söyleyeceğim, “dedi Brian. Kardeşinden haber almak için.
“Kayıt için bence onu ezecek.”